Wednesday, October 7, 2009

..Pasukan Koir IPGM Kampus Perlis???????????????????

AsSalam..buat semua, nampaknya sudah beberapa hari aku tak sign in dalam blog kan.Alhamdullilah dah sihat batuk dh hilang..walaupun hari isnin kena hujan kt kampus lupe nak mandi..mula2 nk demam balik tapi terus makan ubat so tk la teruk sangat....sem nie bolehla rileks maklumla praktikal dah habis..so aku banyak habiskan tgk DVD hehehhe...last weekend aku n housemate pergi beraye ke rumah Kak Wan kt Alor Setar...best gak espesially dapat makan masakan kak wan yg ala2 chinesse (dia anak Peranakan. hheheh)so dh pergi AS aku pun belila DVD citer taiwan (Corner With Love) best gak untill now tk habis lagi....
;;;;
...Hari ini satu sejarah aku dan kawan kelas KPLI 09 BnK kena buat persembahan koir sempena Perasmian Bulan Bahasa Kebangsaan (tetamu terhormat adalah MB Perlis tue =))...mase diumumkan untuk memulakan persembahan Mc mengumumkan "Persembahan Pasukan Koir IPGM Kampus Perlis" terdetik satu perasaan erm....entahla berlatih tak sampai seminggu pun :),,,,tapi dh rezeki kami...tak semua dapat peluang buat persembahan kan!!!tapi perit gak tekak aku nie nak buat suara soprano katakan...last aku masuk koir 2003 masa masuk UMT (kustem) itu pun perform depan MB Terengganu,

apa2 pun Tahniah buat kawan2 aku semua...

No comments: