Monday, September 28, 2009

Salam Lebaran

....selamat hari raye..aidil fitri maf zahir dan batin..walaupun dh masuk 9 syawal..tahun walaupun aku tk bape chat tp raye ttp raye..aku pn tk tahu nape la dis time aku punye selsema demam batuk truk sgt...until now dah blik maktab pun tk hilang lg...tgkla kalu habis dh ubat aku pg la klinik check...tahun raye pertama jer aku berjalan..lps 2 duduk umah jer..tak larat hari raye 5 dan 6 jer aku kuar....
...walau apa pun Jia ucapan selamat hari raye buat Bonda dan family...dh ampun segala salah dan silap Jia yea ;)
tak lupe juga kawan kt Kustem (Bachelor Counselling '03-'07), SMK Seri Nering dan SK.Pusat Jerteh (1990-1995) dan kawan IPGM kampus perlis BnK dan KPLI 09...
buat semua anak didik cikgu di SK Seri Perlis dan yg mengenali Cikgu..Selamat Hari Raya...Cikgu doakan kamu semua berjaya dalam apa jua bidang...ingat setiap langkah perjalanan kamu hari ini adalah masa depan kamu...Good Luck..gambar kamu nanti cikgu upload....
......

hari raye tahun nie semua kakak n abg aku balik beraye kat rumah Bonda tp biasa sahajala coz aku tk jalan sgt uhuhuh.....just hari jumaat aku pg ziarah pusara ayah kt kg sebelah...jauh di sudut hati aku..erm susah la nk luahkan kat sini...tp sunyi pasal kalau pergi "Hari Raya Enam" baru ramai org kt sini...
Masuk tahun nie dh 22 tahun Ayah telah pergi..terasa begitu cepat waktu berjalan...walaupun hanya sekelumit waktu Ayah bersamaku..dan memori kabur yang tercipta aku bersyukur kerana aku punya sesorang insan yang ku panggil "Ayah"...aku redha akan takdir yang tercipta untuk Ku... semoga Ayah aman di sisiNya.....

No comments: