Saturday, October 24, 2009

..Bowling Babe...



hari nie melepaskan tensen dengan pergi main bowling kt Jitra Mall...best gak...rupenyer bila kite "bengang" syok gak main benda nie banyk gak strike..heheheheh..hujung minggu nie last aku baca novel nampaknyer kene break jap nk focus nk exam yg start 3 November nie. takut gak pasal dh lama benar dh tak duduk exam..harap2 otak nie dh x berkarat....


..dah sampai kt Jitra ofcoz la memhabiskan saki baki duit yang ada..dah jalan2 dalam mall aku "TERbeli DVD..teringat kat anak buah dia suh beli cerita Princess Barbie...then aku masuk kedai buku..terjupe novel yang covernyer klasik sangat cam pendekar Melayu dulu2...so aku capaila.. ingatkan cerita dongeng kanak2 rupernyer sambungan novel CSR...Hijab Sang Pencinta..cadangnyer nk beli jugak..tapi fikir2 balik kalu dah ader novel nie..sah2 la aku tk leh nk baca Buku Mak Soong Sang nanti (hahaha)so aku tangguhkan dulu..lagipun aku nak cari buku Bagaikan Puteri....

...akhirnyer dvd corner with love dh complete...(watak Qin Lang mmg tochinh Btul...)


Balik2 badan dah terasa lain..cam nak demam..menurut penceramah mase Seminar Alam Sekitar, perlis nie ada musim yang tak macam negeri2 lain....iaitu cuaca kering bermula awal november..kalu kat kampung bulan nie musim hujan...huhuhu


No comments: