Tuesday, September 8, 2009

...aku...dan ...as..A Guru...

hari ini......entahla aku pada mulanya nk sharing kt sini..tp terlalu sensitif la plak...yg pasti aku ckup terasa begitu susah dan cukup menguji samada mental n fizikal ku...aku akui guru bukanlah profesion yg utama dlm ranking target masa depan ku...
so aku citerla serba sedikit all my history...
after grad aku abaikan pujukan kawan n "adik" aku yg semua berminat utk apply kpli...dan juga famly juga tak ketinggaln duk suh aku apply...tp walaupun dengan berat hati dan rase bersalah yg amat dalam aku memberi kata 2 kepda family aku....bukan niat utk memberontak (aku dr kecil seorg anak yg "obey" tk pernah bt hal la kata org) tp pada time 2 terpaksa mempertahankan prinsip aku.................


To B Continue...............

No comments: